До 2025 року у США будуть курсувати 54 тис електровантажівок

До 2025 року дорогами загального користування у США курсуватиме 54 тис. електричних вантажівок, а кількість станцій швидкої зарядки досягне 48 тисяч.

До такого висновку прийшли аналітики з консалтингової компанії Wood Mackenzie, передає hightech.plus

«Галузь знаходиться у зародковому стані і пікове зростання відбудеться після 2025 року, важають аналітики. - Незважаючи на те, що вантажівки - це друге за величиною джерело викидів CO2 серед транспортних засобів у США, раніше основна увага державних регуляторів була зосереджена на електрифікації легкового транспорту, однак успіх Tesla і декількох менш популярних автоконцернів дозволить уряду США змістити фокус на вантажний транспорт протягом наступних п'яти років».

Запас ходу сучасних вантажівок на електриці у середньому не перевищує 480 км, але цього вже достатньо, впевнені у WoodMac. «Більше 68% міських і регіональних вантажівок використовуються лише кілька годин на день і долають невеликі відстані, - пояснюють аналітики. - Таким чином вантажний транспорт не вимагає розробки інноваційних технологій і нових типів батарей, а лише потребує продуманої інфраструктури, яка забезпечить перевізників доступними і швидкими станціями зарядки».

У найближчі роки електричні вантажівки будуть використовувати ті ж станції для підзарядки акумуляторних блоків, що і електричні автобуси. «Основним методом поповнення заряду акумулятора залишиться підключення до мережі, а не бездротова зарядка, - вважають аналітики WoodMac. – Вантажівки вимагають більшої потужності для підзарядки, а також використовують більш ємні блоки, тому бездротові станції будуть нерентабельні для вантажного транспорту».

При цьому зростання інфраструктури до 48 тис. станцій зарядки по всій території США створить додаткову мотивацію для виробників вантажного електричного транспорту і забезпечить інтерес до розвитку цього сектора з боку держави.

Серед найбільш перспективних проектів, WoodMac виділяє Volvo Low Impact Green Heavy Transport Solutions (LIGHTS), який реалізується компаніями Volvo Group, Volvo Trucks і Greenlots і передбачає масштабне розгортання станцій швидкої зарядки у Північній Америці. Представники LIGHTS заявляють, що нова програма зіграє ключову роль в електрифікації вантажівок і зниженні викидів CO2 у США.

Зараз у США всього кілька великих автовиробників зацікавлені у виробництві вантажних електромобілів. Tesla представила електричний Semi ще у 2017 році, але електротягач все ще не надійшов у продаж, хоча у червні цього року Ілон Маск заявив, що Semi вже готовий до масового виробництва. Daimler, материнська компанія Mercedes-Benz, і Ford представили електровантажівки у 2018 році, але на ринку поки з'явився тільки тягач від першої компанії. Автовиробник Freightliner зробив електричну "реінкарнацію" класичної вантажівки Cascadia, яка зійде з конвеєра у 2021 році.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка

Не пропустіть події: