Daimler повторно використовуватиме батареї електромобілів для зберігання «зеленої» енергії

Акумулятори електричних автомобілів також мають свій термін дії, після закінчення якого їх слід замінити на нові. З екологічної точки зору, старі акумулятори слугують забруднювачами навколишнього середовища, адже не всі їх компоненти підлягають вторинній переробці. 

Інженери німецької автомобілебудівної компанії Daimler пропонують ефективно використовувати старі акумулятори автомобілів, але у іншій інтерпретації. 

Daimler заявила, що планує повторно використовувати старі літій-іонні акумулятори електромобілів під час будівництва найбільшого в світі стаціонарного сховища для зберігання «зеленої» електроенергії, повідомляє ресурс АrsТechnica.com.

Сховище має з’явитися у німецькому місті Люнен. Під’єднана до загальної електромережі система дозолить зберігати та використовувати при потребі надлишки виробленої на території області «зеленої» енергії. 


«Залежно від моделі, акумулятори Daimler можуть пропрацювати 10 років. Після чого їх ефективність значно зменшується, і автовласнику необхідно їх замінити для збереження потужності свого електромобіля, - пояснюють в компанії. – Однак після заміни батареї продовжують працювати. Ми проаналізували, що у стаціонарному використанні старий акумулятор може ефективно слугувати ще 10 років». 

Першу стаціонарну систему зберігання енергії на основі старих акумуляторів Daimler запустить вже в 2016 році. Очікується, що вона видаватиме 13 МВт-год електроенергії. 

Daimler також співпрацюватимуть з іншими автовиробниками в рамках свого проекту. Зокрема, у компанії наголошують, що не так просто назбирати необхідну кількість старих акумуляторів. 

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus

Щотижнева
e-mail розсилка