Чорноморський порт переходить на електротранспорт і виробництво відновлюваної енергії

Найбільший порт Румунії переходить на електротранспорт і виробництво відновлюваної енергії для скорочення викидів вуглекислого газу.

Порт Констанца оптимізує свою діяльність у рамках п'ятирічного проекту «Піонери», передає balkangreenenergynews.com

Зокрема, порт переводитиме транспортні засоби на електроенергію, водень та метанол; будуть модернізовані будівельні та теплові мережі для підвищення енергоефективності; впроваджено підходи кругової економіки в інфраструктурних роботах та автоматизацію; створюватимуться цифрові платформи для сприяння зміні видів транспорту та забезпечення оптимізованих переміщень транспортних засобів, суден та контейнерів.

«Ми працюватимемо з партнерами з виробництва та постачання чистої енергії, оптимізації потоків, сталого проектування портів, цифрової трансформації та інновацій», - заявив оператор Чорноморського порту Констанца.

Румунська Констанца, іспанська Барселона і Венло у Нідерландах є портами-партнерами. Вони повинні застосовувати кращі практики, отримані у результаті п'ятирічних зусиль, у міру того, як вони перетворюються у зелені порти.

Старт проекту запланований на кінець року.

Бельгійський порт Антверпен, який очолює міжнародний консорціум з 46 членів, включаючи операторів терміналів і транспорту, вантажовідправників, розробників технологій, науково-дослідні інститути і державні структури, реалізує більшість з 19 демонстраційних проектів. "Порт Антверпен прагне стати першим світовим портом, який примирить економіку, людей і клімат, - сказав головний виконавчий директор Жак Вандермейрен. - Щоб бути нейтральними до клімату до 2050 року, ми повинні діяти зараз".

Оператор порту вже встановив світлодіодне освітлення і розгорнув енергоефективні буксири, і він докладає різних зусиль, щоб знизити свій вуглецевий слід. Водний автобус пропонує безкоштовну альтернативу поїздкам на роботу для 60 000 співробітників.

Оператор порту вже встановив світлодіодне освітлення і розгорнув енергоефективні буксири, і він докладає різних зусиль, щоб знизити свій вуглецевий слід. Водний автобус пропонує безкоштовну альтернативу поїздкам на роботу для 60 000 співробітників.

На міжнародні перевезення припадає 2,5% глобальних викидів парникових газів. Крім того, за даними Вандермейрена, на портову зону Антверпена припадає 10-15 відсотків викидів вуглекислого газу в Бельгії.

Піонери – це інноваційна відкрита мережа для рішень щодо підвищення ефективності та скорочення викидів у відповідності до Європейської зеленої угоди. Вона спрямована на переосмислення термінальних операцій, рішень у сфері мобільності і підключення, палива, моделей співпраці і виробництва, зберігання і використання енергії та інших аспектів.

Проект Pioneer нещодавно отримав грант у розмірі 25 мільйонів євро від Європейської програми Horizon 2020.

Шанхайський морський університет і університети Генуї і Маастрихту включені у проект разом з партнерами з Бельгії, Німеччини, Великобританії, Іспанії, Нідерландів, Італії, Румунії, Греції, Франції, Португалії.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка