Британська компанія створила водневу зарядку для електромобілів

Компанія AFC Energy представила зарядну станцію для електромобілів під назвою CH²ARGE, що працює на водневих паливних елементах. Водневі зарядки виробляють екологічно чисту електроенерію та можуть бути особливо зручними в тих рідкісних місцях, куди легше привезти водень, ніж прокласти електромережу, повідомляє Е-move.

За підрахунками британців, до 2030 року кількість електромобілів у Королівстві збільшиться з 90 тисяч до 9 млн штук, а до 2040 року становитиме 36 млн. Якщо хоча б кожен десятий електромобіль стане заряджатися у години пікового споживання, на це потрібно буде «виділити» додаткових 25,7 гігават електроенергії, що становить половину від існуючих генеруючих потужностей. Щоб покрити потреби в електриці потрібно буде ще 7,9 атомних електростанцій або 17100 вітряних турбін. У AFC Energy розраховують, що побудувати нові електростанції за такий короткий термін не вдасться і пропонують свій пристрій в якості виходу – як мінімум тимчасового. Установка споживає водень і в ході його реакції з киснем виробляє електрику та водяну пару у вигляді вихлопу. Цією електрикою і пропонується заряджати машини, причому пристрій допускає можливість швидкої зарядки.

Тестування нової технології відбулося на полігоні програми Top Gear телерадіокомпанії ВВС. В якості автомобіля, який потрібно було зарядити, використовувався гібрид BWM i8. Хоча сама технологія є дещо сумнівною, адже водень має досить високу вартість, а для його виробництва використовують ту ж електрику. Саме через високу ціну цього виду палива водневі автомобілі поки що поступаються за популярністю авто на електротязі. Якщо ж водень стане доступним, то продажі звичайних електрокарів знизяться та зникне потреба в звичайних зарядних станціях.

Також проведені AFC Energy підрахунки споживання електроенергії не враховують того, що електрокари можуть не тільки споживати електрику при зарядці, але й «продавати» її надлишки в години пікового споживання. Тому ощадливі автовласники зможуть програмувати свої електромобілі для зарядки в години найменшого споживання за найнижчим тарифом, а в години пікового споживання віддавати за плату частину своєї енергії на зарядку тих електрокарів, яким потрібна зарядка тут і зараз. У такому випадку потреба у додаткових генеруючих потужностях виявиться не такою великою. 

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus

Щотижнева
e-mail розсилка