Британці збудують водневий літак на 76 місць з дальністю польоту 800 км

ZeroAvia має намір побудувати водневий літак розрахований на 76 пасажирів з дальністю польоту 800 км.

Для цього британський розробник об'єднався з авіаційним холдингом Alaska Air Group, передає mind.ua

Партнери мають намір побудувати водневу версію існуючого літака De Havilland Q400.

Основа спільного проекту Alaska Air та ZeroAvia – це розробка воднево-електричної трансмісії ZA2000, яка забезпечує вихідну потужність від 2000 до 5000 кВт. Така система, встановлена у двомоторний турбогвинтовий літак, дозволить реалізувати польоти на відстань понад 800 км, вважають розробники. ZeroAvia візьме на себе проектування та розробку платформи, а Alaska Air – фінансування, сертифікацію, випробування та комерціалізацію водневих літаків.

На відміну від традиційного методу спалювання водню, система ZeroAvia виробляє енергію при низьких температурах. Електрика від паливного елемента приводить у дію електродвигуни, а останні піднімають літак у повітря.

Якщо платформа виправдає очікування Alaska Air, холдинг придбає першу партію з 50 водневих літаків для свого авіапарку. Оператор також розгляне можливість розширеної закупівлі після запуску регіональних рейсів за участю нових De Havilland Q400.

«Alaska Air підтримує розвиток стійкого майбутнього для авіації та працює над усіма аспектами на шляху до досягнення важливої мети – чистого нуля до 2040 року, – заявила Дайана Біркетт, віце-президент зі сталого розвитку Alaska Airlines. - Готові підтримувати прогрес інноваційної команди ZeroAvia у розробці авіації з нульовим рівнем викидів шкідливих речовин».

Раніше цього року ZeroAvia успішно провела наземні випробування своєї трансмісії потужністю 600 кВт, розробленої для планерів на 10-20 місць із запасом ходу до 800 км. Компанія також повідомила, що незабаром запустить випробування 19-місного літака в аеропорту Котсуолд у Великобританії – його перші польоти призначено на 2022 рік.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка