BMW розробляє «розумну» систему для зарядки електромобілів найдешевшою електроенергією

Німецький автовиробник BMW Group і комунальна компанія Pacific Gas and Electric Company (PG&E) з США масштабують випробування інтелектуальних зарядних станцій для електричного транспорту, повідомляє Хайтек. Програма ChargeForward перевірить, скільки електроенергії і грошей здатна заощадити «розумна» зарядка, яка вміє підлаштовуватися під різні тарифи на електрику протягом доби.

За попередніми підрахунками BMW, така зарядка заощадить 1200 кВт *год відновлюваної енергії на одному автомобілі в рік, що еквівалентно чотирьом місяцям безкоштовної зарядки електромобіля із середньою батареєю. Принцип роботи ChargeForward нагадує «розумну» зарядку для смартфонів - система самостійно визначає тимчасові проміжки, коли зарядка від 0 до 100% може бути «розтягнута» на більш тривалий період часу. Однак, якщо розробники мобільних пристроїв використовують такі технології, щоб знизити знос акумулятора, то станції BMW стежитимуть за можливостями сонячних електростанцій, розташованих недалеко від електромобіля.

Наприклад хтось підключається до мережі в суботу о 9 годині ранку і встановлює час від’їзду о 4 годині дня. Програма ChargeForward зв’язується з автомобілем і визначає, що для зарядки акумулятора потрібно дві години. Потім система оцінює тариф на електроенергію в будинку, доступність відновлюваних джерел енергії і перевантаження в мережі. Якщо немає перевантажень, а вдень сонячна енергія буде найдешевшою,тоді ChargeForward скаже автомобілю почати зарядку о 13:00 і завершити на 15.00.

Все, що буде потрібно від водія - це повідомити своєму електромобілю час від’їзду через мобільний додаток. Одна проста дія зіграє вирішальну роль в розумному споживанні електроенергії і переході на ВДЕ.

Якщо випробування пройдуть успішно, в майбутньому такі системи можуть бути інтегровані в усі електромобілі BMW, а платформа для відстеження звичок дозволить повністю автоматизувати процес.

Згідно з дослідженням Каліфорнійського університету в Берклі електромобілі з підтримкою розумних зарядок дозволять знизити викиди парникових газів в Північній Каліфорнії в середньому на 32%. При цьому водії електромобілів додатково заощадять, адже ChargeForward буде отримувати електроенергію коли це необхідно, а BMW буде заохочувати своїх бета-тестерів - учасники отримають $150 при реєстрації і $ 250 в кінці першого року випробувань.

В рамках проекту PG&E інтегрує необхідне програмне забезпечення в свої зарядні станції, а також співпрацюватиме з BMW в проведенні різних лабораторних випробувань. Партнери вивчать технології передачі електроенергії між електромобілями і систему зворотного зарядки, яка буде віддавати зайву енергію назад в мережу. Ця система перетворить електромобілі BMW в резервні генератори - аналогічний проект Tesla реалізувала в середині минулого року.

Третій етап проекту ChargeForward буде запущений в наступному місяці і триватиме до березня 2023 року.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка