Австралійці розробили алюмінієві акумулятори, які прискорять зарядку електромобілів у 60 разів

Австралійська компанія розробила алюміній-іонні батареї нового типу, які прискорять зарядку електромобілів у 60 разів.

Про результати випробувань відзвітувала Graphene Manufacturing Group (GMG), передає hightech.plus

Нова конструкція GMG базується на дослідженнях Австралійського інституту біоінженерії та нанотехнологій при Квінслендському університеті, також брав участь Даляньський університет, Університет Небраски-Лінкольна, Корнельський університет, Університет Клемсона, а також Стенфорд і промисловий Консорціум European Alion.

Команда інженерів запропонувала встановити атоми алюмінію у мініатюрні отвори в графенових площинах. Новий підхід різко збільшив щільність енергії батареї - до 7000 Вт/кг. Для порівняння, середня потужність сучасних літій-іонних батарей становить 250-700 Вт/кг. Таким чином показники акумуляторів GMG ближче до ультраконденсаторів з щільністю близько 12000-14000 Вт/кг.

За рахунок високої щільності енергії нові батареї багаторазово збільшили швидкість зарядки і розрядки. «Щільність енергії акумулятора - близько 150-160 Вт*год/кг — становить 60% від кращих комерційних літій-іонних батарей, - зазначають у компанії. - Цей показник компенсується не тільки швидкістю зарядки, але і додатковою особливістю акумуляторів — вони не схильні до перегріву, тому не потребують системи охолодження».

Нові алюміній-іонні батареї і здатні вмістити у три рази більше енергії, ніж еталонні літій-іонні елементи за рахунок відмови від систем охолодження.

«На даний момент у нас немає проблем з температурою, — заявив керуючий директор GMG Крейг Ніколь. - Близько 20% літій-іонної акумуляторної батареї в автомобілі відведено під охолодження, а ми впевнені в тому, що нам взагалі не знадобиться ні охолодження, ні обігрів – наші батареї від GMG будуть або компактніше, або зможуть містити більше елементів».

Акумулятори вже пройшли тестування у декількох австралійських університетах і зараз відправляються на пілотну виробничу лінію. GMG почне з випуску "монетних" батарей - такі елементи підійдуть для живлення побутової електроніки і мобільних пристроїв. А потім, коли компанія налагодить серійне виробництво, на ринку з'являться алюміній-іонні акумулятори GMG для електричного транспорту — орієнтовна дата їх виробництва призначена на 2024 рік.

У компанії також вважають, що нові батареї можна адаптувати під існуючі платформи автовиробників — наприклад, для MEB від німецького автоконцерну Volkswagen Group. "Наші батареї будуть тієї ж форми і напруги, що і нинішні літій-іонні елементи, або ми можемо надати будь-яку форму» яка буде потрібно", - додав Ніколь.

GMG не сумнівається у комерційному успіху свого рішення і вже розробила дорожню карту - базова версія акумулятора надійде у продаж на початку наступного року, а елементи, оптимізовані для електромобілів, з'являться на ринку у 2024 році.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка