Американці розробили 15-кілограмовий надефективний електродвигун

Стартап з Міннеаполіса(США) розробила 15-кілограмовий надефективний електродвигун.

Проект реалізує H3X Technologies, передає newatlas.com

Перша версія двигуна HPDM-250 буде важити 15 кг (33 фунта) і виробляти 200 кВт безперервної потужності, досягаючи максимуму у 250 кВт.

Це 13,3 безперервних кіловата на кілограм, екстраординарна щільність потужності. До того ж конструкція H3X має свій інвертор інтегрований у шестикутне тіло призми, а ще ще мінус, як мінімум, 12 кг.

Найвищий ККД двигуна становить 20 000 обертів у хвилину, що набагато швидше, ніж обертається пропелер, тому H3X також може встановити його з вбудованою планетарною коробкою передач з передавальним відношенням 4:1, що передбачає три додаткових кілограми (6,6 фунта). "Ми могли б спроектувати двигун, який обертався б повільніше, і усунути коробку передач, але загальна ефективність і щільність потужності постраждали б, - пояснює засновник і генеральний директор H3X Джейсон Сильвестр. - Пікова ефективність двигуна, інвертора і коробки передач в рамках однієї конфігурації зараз становить 92,9%".

Стартап використовує єдину, синергетичний охолоджувальний кожух для одночасного охолодження як силової електроніки, так і двигуна, зменшуючи тим самим масу і обсяг системи. "Адитивно виготовлені мідні котушки статора використовуються для збільшення коефіцієнта заповнення міддю і поліпшення можливості безперервної щільності струму, - пояснює Джейсон Сильвестр. - Це нова технологія, яка може зробити революцію в автомобільній промисловості, оскільки забезпечує більш швидкий розвиток, кращу продуктивність і більшу гнучкість конструкції".

Ці 3D-друковані мідні котушки статора не тільки дозволяють поміщати більше міді в менший простір, але і дуже допомагають з охолодженням, дозволяючи HPDM-250 працювати ближче до своєї пікової потужності, не генеруючи некерованої кількості тепла. "Адитивне виробництво означає, що цей двигун буде швидко прототипуватися, повторюватися, масштабуватися до різних розмірів і рівнів потужності і пристосовуватися до вимог замовника, - пояснює Джейсон Сильвестр. - шестикрила оболонка двигуна забезпечує легкий доступ до щільно упакованих компонентів".

Новий двигун підійде не лише для аеротаксі та маленьких електричних літаків, а й для великих комерційних бортів, зауважують в компанії.

"Ближче до 2030 року розпочнеться електрифікація великих комерційних літаків, які використовуватимуть розподілену тягу з декількома 250-кіловатними двигунами уздовж кожного крила, - пояснює Джейсон Сильвестр. - Ось де такий двигун, як наш, може мати величезне значення".

Зараз H3X працює над виробництвом прототипу. "Ми повинні протестувати двигун до другого кварталу наступного року", - каже він.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка