Американські інженери розробили для літака систему уловлювання власних вихлопів

Американські інженери розробили для гібридного літака систему уловлювання власних вихлопів.

Рішення для перехідного етапу на шляху до чистого повітряного транспорту запропонували у Массачусетському технологічному інституті, передає hightech.plus

Крім вихлопів вуглекислого газу, що становлять приблизно 2-3% від загального обсягу викидів, авіаційні двигуни продукують оксид азоту. Це ще один шкідливий газ, який, на думку дослідників, призводить до десятків тисяч випадків передчасної смерті від хвороб легенів і серця.

Команда інженерів з MIT задалася питанням, чи можливо застосувати у силовій установці літаків той же тип системи контролю викидів як у дизельних вантажівках. Виявилося, що це не так-то просто. Якщо оснастити розташовані під крилами газові турбіни, які обертають пропелери і продукують вихлопні гази, пристроєм контролю викидів, то це послабить тягу.

Тож дослідники запропонували встановити газові турбіни у вантажному відсіку літака. Таким чином газові турбіни зможуть обертати пропелери не безпосередньо, а за допомогою генератора, а встановлена там же система контролю вловлює вихлоп і очищає повітря, яке потім потрапляє в атмосферу.

Запропонована система очищує 95% оксиду азоту, при цьому додаткова маса зажадає додаткової витрати палива всього у розмірі 0,6%.

У такому вигляді гібридна система може стати потенційним трампліном на шляху до електрифікації великогабаритної авіації, яка поки не може літати на великі відстані через обмежену питому потужність сучасних батарей.

 

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка