А на велосипеді з паровим двигуном ви вже їздили?

Американським винахідник Сільвестр Говард Роупер вже в 1867 році користувався велосипедом, котрий можна назвати мотоциклом – рух відбувався при допомозі пари. Під сидінням велосипеда він розмістив двоциліндровий паровий двигун. Механізм кріпився до корпусу за допомогою двох пружин. Велосипед отримав привід на заднє колесо. Вихід пари відбувався через трубу прямо під сідлом, а вода в котел поступала з бачка, котрий був частиною сидіння. Керування відбувалося при допомозі ручки на рулі – викручуючи її від себе, водій збільшував швидкість.

Читайте також: Франція буде платити гроші тим, хто їздить на велосипеді

Інтерес до велосипеда був на всіх виставках. Але при появі його на вулиці, він лякав людей і коней, котрі були основним транспортним засобом. Був випадок, коли його затримала поліція за використання «чудо-техніки» на очах громадськості. Та виявилося, що немає закону, котрий би забороняв ці дії, і винахідника випустили з-під варти.

4.jpg

Ще кілька варіантів мобільного велосипеда на парі розробив цей винахідник. Одним з велосипедів, виготовлений в 1884 році, ще й тепер «ходить». Він є предметом торгів на біржі для колекціонерів.  

Читайте також: Хочете починати робочий день з посмішки - пересідайте на велосипед

Унікальний самохідний велосипед з паровим двигуном має невелику вагу – 68 кг. За непідтвердженими даними, на цьому велосипеді досягнута максимальна швидкість 64 км/год. Велосипед мав дерев’яні колеса. У якості палива використовувалося дрібне вугілля, котре періодично досипалося в котел через маленькі дверцята. 

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка