30 модних брендів уклали угоду про обмеження використання пластику

Більше 30 світових брендів приєдналися до екологічної угоди про скорочення обсягів використання пластику.

"Модний пакт" підписали під час саміту G7, який відбувся наприкінці серпня у французькому Біарріце, передає ЛІГАБізнесІнформ

Документ передбачає, перш за все, боротьбу зі зміною клімату, вирішення проблем забруднення Світового океану і підтримання біологічного різноманіття.

Підписанти - Adidas, Chanel, Burberry, Herm'es, Nike, Puma, Prada, Capri Holdings (Michael Kors, Jimmy Choo і Versace), H&M, Gap Inc.,великі рітейлери - Galeries Lafayette, Matchesfashion, Nordstrom і Selfridges Group та багато інших - пообіцяли переслідувати мету нульових викидів парникових газів до 2050 року і перейти на відновлювану енергію до 2030 року.

У найближчі десять років компанії також зобов’язалися відмовитися від одноразових пластикових предметів у магазинах і рітейлі та позбутися матеріалів, які сприяють потраплянню мікропластика у Світовий океан.

Між тим, «модний пакт» не має юридичної сили.

Примітно, що перед самітом президент Франції Емманюель Макрон доручив керівництву групи Kering, яка володіє брендами Gucci, Saint Laurent, Alexander McQueen, зібрати коаліцію з провідних світових модних компаній для підписання пакту.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка