Залізнична акумулювальна електростанція: вагон в якості акумулятора

Каліфорнійська фірма Advanced Rail Energy Storage (ARES) хоче використовувати в якості акумулятора залізничний вагон. Очікуваний коефіцієнт корисної дії: 80 відсотків.

Багатотонний залізничний вагон має виконувати роль акумулятора для відновлюваних джерел електроенергії. Як це має функціонувати? Таким самим чином як гідроакумулювальна електростанція. Надлишкова електроенергія з вітру та сонця буде використовуватись для того, щоб підняти на гору багатотонний потяг. Коли виникне знову потреба в електроенергії – потяг буде спускатись з гори. Гальмівна сила буде використовуватись генератором для отримання електроенергії. 

Система дуже проста і потребує лише гору з достатнім місцем для потяга. В порівнянні з гідроакумулювальною електростанцією не потрібно створювати штучного озера та вилучати з обігу велику кількість площі. Крім того, не всюди є вода в достатній кількості. В Каліфорнії, де винайшли дану технологію, не надто багато води і штат часто потерпає від посухи. В сусідньому штаті Невада є ще більше місця для подібних проектів, в ньому і планує розпочати свою діяльність фірма ARES. Дозвіл вже отриманий компанією, наразі проект технології був переданий в патентне бюро.

На сьогоднішній час, на тестовій ділянці проходять тестові випробування прототипа масою 5,68 т.; він є попередником першої в світі залізничної акумулювальної електростанції, яка складатиметься з 32 Е-локомотивів, загальною масою 272 тони.


Джим Келлі (Jim Kelly), генеральний директор компанії ARES, який займається проблемами пов’язаними з енергетикою понад 38 років, працював також в якості віце-президента по транспорту та збуту в компанії Southern California Edison, зокрема він був одним з перших хто почав займатись інтелектуальними мережами та віддаленим моніторингом. ARES планує побудувати першу 50 мегаватну електростанцію в Карпентер каньйоні, який знаходиться на схід від Пахрамп (Pahrump) в Неваді. 

Електростанція буде генерувати 12,5 МВт. Електропотяг буде складатися з двох локомотивів. Струм буде подаватись в 230 кВт-ну мережу. Станція буде цілодобово обслуговуватись фаховими працівниками. Вартість проекту складає 55 мільйонів доларів США. Проектний термін експлуатації станції складатиме 30-40 років.

Шановні читачі! З’явилась можливість знайти спеціаліста для будівництва сонячної електростанції без посередників.
Оберіть свою область на карті
Більше 100 спеціалістів по монтажу сонячних електростанцій у всіх областях України

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка