За рекламу «зеленої» енергетики українські режисери можуть отримати 10 000 грн

Українським режисерам пропонують відзняти коротку соціальну відеорекламу, яка спонукатиме до переходу на відновлювальні джерела енергії та охорони навколишнього середовища, і позмагатися за головну винагороду у 10 000 гривень.

Такий призовий фонд матиме конкурсна категорія «Зміни клімату та енергоефективність», започаткована цьогоріч Фондом ім. Гайнріха Бьолля у рамках фестивалю соціальної відеореклами "Molodiya Festival - 2015".

Як зазначають представники фонду, учасники «зеленого» конкурсу можуть обрати для роликів одну із «альтернативних» тем: зелена енергетика; енергоефективність і енергозбереження; зміни клімату і Україна; аномальна спека – шляхи адаптації.

А також, переможці у категорії "Зміни клімату та енергоефективність" отримають спеціальні відзнаки від Фонду ім. Гайнріха Бьолля: 5 тис. гривень за перше місце, 3 тис. гривень – за друге і 2 тис. гривень – за третє.

Загальний призовий фонд фестивалю «Молодія» цьогоріч становить 55 000 гривень. 

Організатори Molodiya Festival наголошують, що короткі – до 1 хвилини - відеоролики, відзняті у форматі mkv, mov, mpg4, приймаються на конкурс до 15 вересня. При цьому кількість робіт від одного учасника – необмежена. 

Шановні читачі! З’явилась можливість знайти спеціаліста для будівництва сонячної електростанції без посередників.
Оберіть свою область на карті
Більше 100 спеціалістів по монтажу сонячних електростанцій у всіх областях України

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка