Український завод виготовляє для Парижа кузови електричних автобусів

Розташований у Луцьку автоскладальний завод No1 виготовляє кузови електричних автобусів для Парижа.

Договір на виготовлення першого дослідного зразка підприємство АТ "АК "Богдан Моторс" та французька компанія "Bluebus" уклали наприкінці 2017 року, передає Район.in ua

«Пробна модель кузова французам сподобалася за параметрами, тож у рамках першого контракту ми зобов’язалися виготовити п'ять 12-метрових кузовів до кінця травня 2018 року, - розповів директор ДП "АСЗ No1" АТ "АК "Богдан Моторс" Дмитро Писаний. - Подальша робота із "Bluebus" за цим контрактом обговорюється, йдеться про виробництво до 200 кузовів».

Іноземні колеги високо оцінили роботу конструкторського бюро луцького заводу, підкреслює Дмитро Писаний. «Сьогодні у Парижі в рамках спеціальної програми активно відновлюють екологічний електричний парк – необхідність в електробусах дуже висока, - розповідає він. - Французькі підприємства, які працюють у цій сфері, шукають можливості збільшення об'ємів виробництва, зменшення часу доставки, не втрачаючи при цьому якості».

"Bluebus", яка збирає електробуси для французької столиці, вийшла на волинський автоскладальний завод. 
«У 2017 році ми зробили перший кузов, який відправили у Францію, його дослідили та залишилися дуже задоволені – і замовили у нас наступну партію, - пояснює директор ДП "АСЗ No1" АТ "АК "Богдан Моторс". - Робота з європейським замовником на порядок вища з точки зору стандартів: починаючи від роботи над конструкторською документацією та закінчуючи якістю самого кузова, швів, допусків».

Наша продукція більш конкурента з точки зору собівартості робочої сили, продовжує Дмитро Писаний. "Зробити точність розмірів у 12-метровому кузові, щоб він був не перекручений, а відповідав усім точкам - це копітка робота», - наголошує він.

У співпраці з європейськими партнерами керуємось реаліями ринку, пояснює Дмитро Писаний. «Ми не йдемо шляхом "нам потрібен мільйон і більше нічого не цікавить" або "ми готові працювати в збиток, аби ви були задоволені", - пояснює він. - Для будь-якого виробника ринок і замовник - це закон, ми завжди ведемо діалог так, щоб домовленість влаштовувала обидві сторони та була взаємовигідною".

Свого часу Автоскладальний завод No1 виготовляв тролейбуси для міста Люблін(Польща). 


Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus

Щотижнева
e-mail розсилка