У Швеції відкрили першу дорогу, що заряджає електромобілі під час руху

У Швеції відкрилася перша в світі електрифікована дорога, що під часу руху електромобіля заряджає акумулятори. Перших 2 км підземних електричних рейок вбудували до громадської автомагістралі неподалік Стокгольма, однак державне дорожнє агентство вже розробило національну карту для майбутнього розширення, інформує Facepla.net.

До 2030 року Швеція має намір стати повністю незалежною від викопного палива. Щоб досягнути цієї мети, країна має скоротити «бензиновий» транспортний сектор на 70%. Нова електрифікована дорога працює завдяки передачі електрики від встановлених підземних рейок до транспортного засобу через гнучкий маніпулятор, який кріпиться до електрокара.

«На поверхні немає електрики, – пояснює Ганс Селл (Hans Säll), виконавчий директор компанії eRoadArlanda, яка виконувала роботи. – Є дві доріжки, як розетка живлення в стіні. Електрика знаходиться на глибині п'яти-шести сантиметрів. Але навіть якщо дорога заповниться солоною водою, то рівень електрики на поверхні становитиме всього один вольт. Людина може ходити по ній босоніж».

Будівництво 1 км такої дороги коштує 1 мільйон євро, однак установка еквівалентної відстані трамвайної лінії в 50 разів більша. Зараз у Швеції налічують приблизно 0,5 млн км автомобільних доріг, з яких 20 000 є автомагістралями. Якщо в країні електрифікують 20 тис. км автодоріг, цього вистачить для руху електромобілів без зупинок для підзарядки, адже відстань між двома автомагістралями не перевищує 45 кілометрів. Існує думка, що електрифікації навіть 5000 кілометрів буде достатньо. Будівництво мережі електрифікованих доріг Швеція обговорює з Німеччиною, аби сприяти збільшенню кількості електромобілів в Європі. 



Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus

Щотижнева
e-mail розсилка